INTREBARI

INTREBARI PE CARE LE AI INAINTE DE A COMANDA

Daca nu gasesti pe site-ul nostru raspunsul la intrebarile tale, poti oricand sa ne suni. Dacă ai nevoie de informații la zi despre produsele și serviciile noastre, apelează numerele din pagina Acasa, în funcție de serviciul de care aveti nevoie. Cand ai nevoie de informatii, dorim sa iti raspundem la intrebari. Daca ai intampinat dificultati sau a ramas ceva nerezolvat, te rugam sa ne semnalezi. Ne intereseaza foarte mult sugestiile tale. Echipa noastra este mereu pregatita sa iti raspunda la intrebari si sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie.

CONSULTANTA

CONSULTANTA, DIN PARTEA SPECIALISTILOR NOSTRI

Suntem specialisti in acest domeniu si dorim sa aratam clientilor nostri acest lucru. Folosim vasta noastra experienta in domeniul tamplariei PVC pentru a le oferi clientilor nostri cele mai bune sfaturi posibile. Avem resursele necesare pentru a asigura clientilor nostri o gama cat mai larga de servicii de cea mai buna calitate. Deoarece stim totul despre piata de tamplarie PVC, putem oferi cele mai bune servicii tuturor celor interesati în achizitii sau renovari.

Consideram ca piata s-a maturizat suficient de mult, iar competitia pe diferite segmente de sisteme de tamplarie PVC specializate (feronerie, tocuri, etc.) determina furnizorii sa apeleze si la mijloace mai “subtile” pentru a-si vinde produsele. Astfel, procesul de vanzare al unui astfel de serviciu nu se mai poate baza numai pe prezentarea unei liste impresionante de caracteristici tehnice, ci trebuie sa includa si multe alte aspecte.

PROFESIONALISM

PROFESIONALISM, TRANPUS IN CALITATE

Cumparatorii au evoluat de la nivelul la care se considera ca tot ceea ce provine din vest este automat tinta catre care trebuie sa ne indreptam. Clientii solicita acum furnizorilor de tamplarie PVC prezentarea unor motivatii complete si complexe in favoarea achizitionarii. De asemenea, se solicita personalizarea sistemelor PVC in functie de specificul casei clientului si nu se mai accepta solutii generale.

Din ce în ce mai des auzim în jurul nostru expresii de tipul: „nu mai sunt profesioniști”, „ce s-a întâmplat cu profesionalismul companiilor” și altele asemenea. Pentru a fi creativi, avem nevoie de cât mai multe informații pe care să putem lucra. Nu vă gândiți că poate unele sunt nefolositoare, spuneți absolut tot ce vă trece prin minte, pentru că avem noi grijă să triem ce e util și ce nu. Nu vă gândiți că ați putea greși. Cu cât baza informațională este mai mare, cu atât șansele ca rezultatul final să fie unul bun, cresc.